თქვენთან შოპინგისთვის ანგარიშის გახსნა მჭირდება?

არა, ეს საჭირო არ არის. თქვენ შეგიძლიათ ნებისმიერ დროს განახორციელოთ შესყიდვები და გააფორმოთ შეკვეთა სტუმრის სტატუსით. თუმცა, ჩვენთან ანგარიშის შექმნით, თქვენ შეძლებთ შეკვეთის განხორციელებას ჩვენთან ყოველი შოპინგის დროს თქვენი მონაცემების შეყვანის გარეშე. შეგიძლიათ დარეგისტრირდეთ ახლავე, ან შეგიძლიათ დაიწყოთ შოპინგი და შექმნათ თქვენი ანგარიში, სანამ შეკვეთის კალათის გვერდზე გადახდით.

როგორ შევქმნა/შევქმნა ანგარიში?

გთხოვთ, დააჭიროთ ღილაკს „შესვლა/რეგისტრაცია“, შემდეგ „ანგარიშის შექმნა“ და შეავსოთ თქვენი პირადი მონაცემები.

როგორ შევუკვეთო?

შეიძინეთ სასურველი ნივთები და დაამატეთ ისინი თქვენს კალათაში. დასრულების შემდეგ, შეგიძლიათ გადახვიდეთ თქვენს კალათაში და განახორციელოთ გადახდა. შეამოწმეთ და დარწმუნდით, რომ ყველა ინფორმაცია სწორია, სანამ დაადასტურებთ თქვენს შესყიდვებს და გადახდას.

როგორ გადავიხადო ჩემი შეკვეთების საფასური?

ჩვენ ვიღებთ ყველა ძირითადი საკრედიტო და სადებეტო ბარათის საშუალებით, როგორიცაა Mastercard, VISA და American Express.
ასევე შესაძლებელია საბანკო ანგარიშზე თანხის გადმორიცხვით

შემიძლია თუ არა შეკვეთის შეცვლა და გაუქმება?

Unfortunately we are unable to cancel an order once it has been placed. This will allow us to pack your orders efficiently and to minimize errors. It is advisable to check your order before placing it.

მაქვს ფასდაკლების კოდი, როგორ შემიძლია მისი გამოყენება?

კოდის გამოყენება შეგიძლიათ როგორც კალათაში ასევე შეკვეთის დადასტურების გვერდზე შესაბამის გვერდში ჩაწერით და მინიჭებით

როგორ გავიგო, დადასტურებულია თუ არა ჩემი შეკვეთა?

შეკვეთის განთავსების შემდეგ, თქვენ მიიღებთ დადასტურების ელ.წერილს ჩვენგან, რათა დაადასტუროთ თქვენი შეკვეთების მიღება. თუმცა, გაითვალისწინეთ, რომ შეკვეთები გაიგზავნება მხოლოდ მას შემდეგ, რაც თქვენი საკრედიტო ბარათით გადახდა დამტკიცდება და დადასტურდება გადახდისა და მიწოდების მისამართი. ალტერნატიულად, თუ რეგისტრირებული მომხმარებელი ხართ, შეგიძლიათ შეამოწმოთ თქვენი შეკვეთის სტატუსი „ჩემი ანგარიშის“ განყოფილებაში.

პრობლემები მაქვს ნივთების კალათაში დამატებასთან დაკავშირებით?

ნივთების დამატებას შეძლებთ მანამ, სანამ ისინი ხელმისაწვდომი იქნება. შესაძლოა, ნივთი სხვის კალათაში იყოს, რის გამოც ნივთების სტატუსი „დროებით მიუწვდომელია“ იქნება.